category

Pubning obedy, luxusné večere a deň na zelenej v Hunter Valley

, ktoré sa v poslednom čase tak veľa deje – v porovnaní s týmto rokom minulý rok, keď sa nič skutočne nedovolilo – musíme sa trochu chytiť v tomto vydaní. Nehovoriac o tom, že dnes mám narodeniny!

Máme miestny pivovar, ktorý vám poviem všetkým, skvelé nálezy hamburgerov, filmové odporúčania, historické pizzy, úžasné červené víno a syrové ponuky, krásne francúzske reštaurácie a rýchly výlet do údolia Hunter Valley.

Je tu veľa, o čom sa dá hovoriť, takže poďme na prasknutí!

Dúfame, že sa tešíte z tohto vydania – Jim a Christina XX

Dole na ulici Albion v Surry Hills, Sydney Brewery znovu spustil svoju značku úžasným novým vzhľadom. Staré verzie – Surry Hills Pils, Glamarama Summer Ale a podobne – všetky odišli. Namiesto toho, aby tvory Chimaera-esque predstavujúce každú z riadkov v pivovare prinášajú veci aktuálne a pivovary tiež dávajú oveľa globálnejšiu príťažlivosť.

Pivo je však rovnako dobré, žiadne zmeny a vy môžete navštíviť pivovar aj v Surry Hills. Food’s Great a príbeh za miestom je zaujímavý.

Môžete sa tiež pozrieť na hlavný pivovar v Lovedale v Hunter Valley.

Využite maximum z teplého neskorého leta a dnes sme opäť na lodi nášho priateľa Nicka Waylanda. Nie je to zlý spôsob, ako stráviť nedeľu, a ešte lepšie, keď ste tiež so skupinou zábavných ľudí.

Nick vlastní Travmedia, sieť inteligentných potrubí, ktorá spája spisovateľov cestovného ruchu s poskytovateľmi priemyslu a úradmi cestovného ruchu, všetci sme na palube s niektorými skutočne zaujímavými ľuďmi, z ktorých mnohí sú oveľa lepšie ako my.

Páči sa mi fantastický John Borthwick, Rob McFarland, Michael Turtle a Steve Madgwick sa dnes s nami pohybujú okolo prístavu, takže sme v neuveriteľne dobrej spoločnosti.

Dnes popoludní sme sa vydali na výlet do jednej z mojich preferovaných krčiem v Balmaine … alebo je to Rozelle? Hotel Bald Rock, ktorý je zastrčený od všetkého, je napriek tomu taký veľký malý zavlažovací otvor. Nielen to, ale aj jeho hamburgery sú vynikajúce!

Naozaj som nevedel, čo môžem očakávať od tejto starej školy. Som rád, že som si vzal punt. Určite sa vrátim.

Dnes večer sme tu prešli cez Leichhardt na film v kine Palace. Neviem o vás, ale ísť skôr na tieto malé miestne obrazovky ako na veľké multiplexové kiná sú oveľa príjemnejšie.

Tiež sa dostanete so sebou.

Palác predáva aj rôzne kroky červeného vína pri skle. Od štandardného nalievania alebo dĺžky funkcie po epickú a dvojitú funkciu, z ktorých posledný je do značnej miery fľaša vína!

Sme tu, aby sme si prezreli nový taliansky film s názvom The Truffle Hunters. Je to nádherne snímaný filmový film o starých mužoch, ktorí stále lovia nepolapiteľnú bielu hľuzovku so svojím psom Amici, ale odmietajú sa vzdať tajomstva, kde lovia.

Film nie je skutočný dej, ale namiesto toho je to, akoby ste šnorchlovali do nového sveta, ktorý je uprostred niečoho, a vy musíte ísť späť do vzduchu skôr, ako sa to, čo sa deje, hralo. Ak máte šancu, pozrite sa na tento. Je to srdečné, srdcervúce a úplne fascinujúce.

Rovnako ako tradícia, po filme sme sa po filme objavili hneď vedľa Moretti Pizzeria. Toto miesto je skutočnou inštitúciou – hoci si nemyslím, že sme tu boli niekedy bez toho, aby sme videli film alebo ako predohra k jednému!

Jedlo je vynikajúce, ceny sú rozumné a služba je taliansky v štýle, ale Sydney má efektívnosť. vysoko odporúčané.

Mimochodom, ak ste za iným odporúčaním Sydney Pizza, musíte sa pozrieť na Lucio Pizzeria v Darlinghurst alebo v Zetlande. Majiteľ Lucio De Falco toto miesto prevádzkuje, pretože rok 2008 a jedlo je obrovské.

A do konca júna 2021 Lucio oslavuje 13. narodeniny reštaurácií s každým, kto tiež zdvíha pohár na 13. rok. Dokonca ti bude kričať večeru!

Môžete si prečítať našu recenziu Lucio’s tu.

Dnes večer sa pripojíme k kupujúcemu červeného vína pre Aldi za online majstrovskú triedu niektorých vín, ktoré priniesol na palubu. Pre každú fľašu nám boli zaslaní šesť vín Aussie a zoznam párov syrov.

Je neuveriteľné, že žiadne z týchto vín nie je viac ako 15 dolárov a všetci pijú ako niečo v polovici až do vysokých 20 rokov. Veľmi ohromený.

Sme tiež ohromení kvalitou syra. Šesť rôznych syrov (jeden z nich – kozie syr 6 dolárov Le Pico – je teraz mojím absolútnym obľúbeným) a všetky prichádzajú pod 40 dolárov.

Le Pico ide krásne s Vinatero Old Vine Grenache 2020 mimochodom, čo je iba 10,99 dolárov! Pozrite sa na náš príspevok IG o ďalších podrobnostiach.

Začal som teda domáce postihnutie! Toto je moja druhá šarža – vanilková čokoládová tvrdá. Christina mi dala najviac vylepšenú nálepku, ktorá je teraz na mojom fermentere … takže myslím, že to je meno môjho pivovaru!

Je to veľa zábavy a ešte oveľa viac krivky učenia. Ale s pokynmi, ktoré prichádzajú so všetkými ingredienciami z malej dávkyBrewing Co, podarilo sa mi ukázať pár dobrých kvapiek!

A potom si uvedomujem, aké je moje nastavenie skutočne!

Jeden z mojich kamarátov je tiež domácimi varením, ale jeho usporiadanie je oveľa pokročilejšie ako moje. Žiadna kuchynská doska alebo prehodnotené hrnce a panvice pre neho. Má čerpadlá a teplotu riadené gadgety a veci … dokonca má svoju pracovnú silu na načítanie zrna do kanvica Mash!

Dnes večer berieme svojich priateľov na večeru. Prichádzajú jeho narodeniny, ale nemôžeme urobiť jeho týždennú párty. Takže sme si mysleli, že by sa to trochu vyrovnalo. Sme na Felixe v meste. Toto miesto je celkom zvláštne.

Neviem, či to viete, ale som veľmi nadšený z môjho siete Steak Tartare! Páči sa mi tieto veci a prichádzajú a premiešajú ich pri stole. Tres Posh.

Po našom sieti sa podarí vytlačiť čokoládovú suflé a nejaký syr, vyberieme sa v honbe za nočnú čiapku. Ukázalo sa, že v sobotu večer v meste už nie je také ľahké. Vyzerá to, že sa veci vracia k určitému zdaniu normality. a dlho to môže trvať.

Sme opäť na ceste! Cítim sa tak dobre, že som vonku – a ešte lepšie, že ideme do údolia Hunter.

V posledných rokoch sme sa skutočne zamilovali do najbližšej oblasti červeného vína v Sydney a urobili sme tu aj úžasných priateľov.

Dnes ráno smerujeme do Bimbadgen vďaka pozvaniu od našej kamaráta Belinda Stapleton. Zaobchádzame s VIP obedom vo slávnej reštaurácii Esca vinárskej reštaurácii a potom sa všetci vydáme na trávnik na koncert s Benom Foldsom v tohtoročnom dni na Green v Bimadgen.

Najprv sa však pozrieme na naše vykopávky. Zostávame tu dnes večer – Aldora Cottage, ktorá je súčasťou krásneho statku Jindalee.

Môžete sa pozrieť na stránku a ďalšie krásne vlastnosti na zvlnených kopcoch neďaleko Bimbadgenu v Pokolbine.

Máme tu úplnú recenziu a video návod na Aldora.

Chata Aldora je veľmi súkromná, aj keď máme dosť chlpatých susedov, ktorí sa odrážajú okolo. Mali by sme vyzerať ako hlavní turisti, zastavovať a poukazovať na každú jednotku Kangaroo a Joey, ktorý vidíme, keď skúmame Estate Jindalee.

V Bimbadgene ideme do krásnej jedálne Esca, ktorá sa pozerá na kopce až po Brokeback pohorie.

V Esca sme sa ešte nejedli, takže sme veľmi nadšení. Ale dnes sme na niečom ešte lepšom ako len obed.

Spolu s obedom a niektorými dokonale spárovanými vínami z panstva sedíme medzi niektorými hlavnými licenčnými hráčkami červeného vína Hunter Region.

Vedľa mňa je Richard Hoad, hlavný vinár tu v Bimbadgene. Vedľa neho je náš priateľ Sally Scarborough z vynikajúcej slávy Scarborough Red Wine. Vážená novinárka červeného vína Windsor Dobbin je tu tiež spolu s Liz a Shaun Silkman z vína First Creek a samozrejme Silkman Wines.

Cítime sa veľmi privilegovaní, že sme sedeli pri stole s týmito hlavami priemyslu.

Jedlo v ESCA je vynikajúce. Tu je niekoľko jedál, s ktorými sme liečení – šťavnatý steak na obrovskej poľnej hube a gróf Gray Panna Cotta, ktorý bol preliate chrumkavou šiškou s krátkym krutom.

Až príliš skoro jedlo zmizne, ale ideme dolu na trávnik, kde sa na zelenom koncerte zhromaždil zvyšok davu v roku 2000.

V skutočnosti sme na to čakali, pretože marec, keď bolo celé východné pobrežie Austrálie rozbité obrovským poveternostným systémom. Očakáva sa, že koncert bude tento víkend. Našťastie dnes je počasie úplne naopak.

Už je to veky, pretože sme videli Sally Scarborough. Je krásne dohnať.

Rodina Scarborough je pravdepodobne najlepším Chardonnay v krajine, ale okrem toho sú to absolútne krásni ľudia. Netrvalo viac ako päť minút, kým sme sa cítili ako súčasť rodiny a boli skutočne nápomocní v našom zamilovaní sa do regiónu – rovnako ako Belinda a Mark Stapleton.

Vďaka pandémii sa veci na zelených koncertoch zmenšili späť. Ale táto séria dverí pivnice je oveľa intímnejšia a rovnako dobre. Zákon o podpore spoločnosti Ben Folds je Aussie Singer-Songwriter Gordi.

Jej výkon je vynikajúci – má tu dvoch nových fanúšikov!

Tento víkend sme mali to šťastie. Priniesli sme so sebou kabáty, ale v tomto dokonalom a teplom jesennom večeri sa dostanú do cesty.

Ben zloží svoju vec na klavíri dole na pódiu, vynikajúce červené víno Bimbadgen, ktoré tečie voľne a všetci sa dobre bavia – je to celkom cesta, takže strávte sobotu.

Aj keď sa tešíme z výstavy, Christina a ja pokračujeme v teste vkusu Bimadgenových vín. Všetci prešli cestou!

Christina miluje Bimbadgen McDonalds Road Chardonnay a som veľkým fanúšikom ich McDonalds Road Shiraz. Obe vynikajúce vína.

Avšak príliš dlho sme späť v Sydney zamiešajúcom sa cez rušný prístavný most, ktorý stále sníva o širokej oblohe a vysokých miestachE Hunter. Golden Filigree týchto oblakov západu slnka je však spravodlivou kompenzáciou a tešíme sa na našu vlastnú posteľ ešte raz.

Takže tam to máš. Sme na rýchlosť, ale sledujte naše príbehy IG. Vždy sa tam deje niečo nové. A nezabudnite sa prihlásiť na odber nášho týždenného bulletinu, ak ste to ešte neurobili. Na tejto stránke je registračný formulár.

Dúfame, že ste sa v tomto vydaní potešili.